Να με προσέχεις ( Σαβόπουλος )

 

 

From: hamomilaki ? [mailto:hamomilaki@gmail.com]
Sent: Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2008 08:29
To: hamomili@gmail.com
Subject: [Το χαμομηλάκι] Να με προσέχεις ( Σαβόπουλος )

 

Έλα κοντά μην κάνεις πίσω
το χέρι κράτα μου στα σκοτεινα

Έλα κοντά να σου μιλήσω
γι’αυτά που μέσα δεν χωράνε πια

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

Έλα κοντά το κόσμο κρύψε
τον κόσμο αυτό που μου ζητά πολλά

Έλα κοντά μια σπίθα ρίξε
να βγει απ΄την στάχτη μου ξανά φωτιά

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις


Ανάρτηση Από τον/την hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι
τη 1/27/2008 08:28:00 πμ

Αναρτήθηκε στις Χαμομηλάκι. Ετικέτες: . Leave a Comment »

Σχολιάστε

