ΠΟΛΕΜΟΣ & ΕΙΡΗΝΗ

(Στο απόσπασμα που ακολουθεί, ο πόλεμος και η ειρήνη είναι δύο παιδιά που συζητούν μςταξύ τους).
Πόλεμος: Σκέφτηκα, να πάω στην Τουρκία να την ξεσηκώσω εναντίον της Ελλάδας;
Ειρήνη: Γιατί δεν ησυχάζεις; Πόσους ακόμα νεκρούς θες να δεις;
Πόλεμος: Διψώ για αίμα και δυστυχία.
Ειρήνη: Δεν σκέφτεσαι πόσα μικρά παιδιά θα στερηθούν το γέλιο, τη χαρά;
Πόλεμος: Μη νομίζεις πως θα λυπηθώ τα παιδιά, Τα μισώ όπως κι εσένα.
Ειρήνη: Εγώ δεν έχω όπλα, έχω όμως καρδιά και θα στείλω τα μηνύματά μου, σ’ όλους αυτούς που μάχονται για εμένα.

Ένα μικρό αφιέρωμα στο σύγχρονο κόσμο.

Δημήτρης Λαγός
Αναρτήθηκε στις Χωρίς κατηγορία. Ετικέτες: . Leave a Comment »

Σχολιάστε

